sobota, 9 listopada 2013

Rozdział 7

- Mam 19 lat.
- Wiem.
- Na drugie imię mam James.
- Wiem.
-Pochodzę z Wolverhampton.
- Wiem.
- Mam dwie starsze siostry Nicole i Ruth.
- Wiem.
- Moimi przyjaciółmi są Niall, Zayn, Louis i Harry .
- Wiem.
- Skąd ty to wszystko wiesz ?
- Hahaha...... naprawdę nie wiesz ?
- Nie - odpowiedział.
- No bo ja jestem directioner.
- Aaaaaa.... no tak wy jesteście lepsze od CBA. 
- Hahaha... nooo.Opowiadaj dalej.
- Gdy byłem mały siostry mówiły na mnie serogłowy. 
- Hahahaha.... nie mogę. Naprawdę?- tak bardzo się śmiałaś że wszyscy ludzie którzy byli w kawiarni zaczęli się na was dziwnie gapić.
- Tak. Naprawdę- zaczerwienił się.
Powoli przestałaś się śmiać. a Liam powiedział:
- Co chcesz jeszcze wiedzieć ?
- Co lubisz robić w wolnym czasie oczywiście oprócz śpiewania? 
- Lubię gotować a szczególnie próbować nowe przepisy. 
- Oooooo... to mam nadzieję że kiedyś coś dla mnie ugotujesz . 
- Też mam taką nadzieję.
-Tylko wiesz...
 - Co wiem ?
- Musisz ugotować dwa razy więcej niż normalnie, bo jak ja i Niall wpadniemy do kuchni i dorwiemy się do jedzenia to nic nie zostanie dla ciebie.
- Hahaha... naprawdę? Nie widać po tobie że lubisz jeść. Niall'a najwyżej zamknę na strychu.
 - Nie mozesz tego zrobić.
- Mogę.
- Nie nie możesz. to mnie też będziesz musiał zamknąć.
- OK. skoro chcesz to tak zrobię.
Wypiłaś kawę Liam również, spojrzałaś na telefon była godzina 17:17. I w tym momencie pomyslałaś :

"Ktoś pewnie o mnie myśli. jakie to urocze."


Następnie powiedziałaś:
- Musze się już zbierać jestem strasznie zmęczona muszę jeszcze ogarnąć swój pokój i w ogóle bo dopiero wczoraj przyleciałam z Polski.
- Nie ma sprawy. Zbieraj się i jedziemy.
-Wyszliście i wsiedliście do Liam'a samochodu i po 10 minutach byliście już pod twoim domem. Chłopak znów ci otworzył drzwi. Wysiadłaś. On stanął koło Ciebie i powiedziałaś:
-Bardzo Ci dziękuję za kawę i za mile spędzone popołudnie. ogólnie to bardzo miło mi było cię poznać. nigdy nie myślałam że taka dziewczyna jak ja może poznać ciebie jednego z członków One Direction- urwałaś- WOW.....
- Ja tez nie myślałem że poznam Polkę.
- Już muszę iść i jeszcze raz dziękuję ci za wszystko.
- Nie ma za co .
-Oj... jest.
-Nie ma.
- Hahaha... jest i nie kłóć się ze mną. mam nadzieję że kiedyś się jeszcze spotkamy .
- Ja też- przytulił Cię.
Odwróciłaś się i stanęłaś w progu domu. odprowadziłaś jego auto swoim wzrokiem.Weszłaś do domu.gdy szłaś na górę zawołała Cię twoja mama:
- Darcy chodź tutaj na chwilę.
- Idę- powiedziałaś.
- Opowiadaj jak było-powiedziała mama jak weszłaś do salonu.
- Już- odpowiedziałaś jej po czym usiadłaś na sofie.
- A więc tak .... - odchrząknęłaś
Przez ponad godzinę opowiadałaś o całym zajściu mamie. A ona nie mogła uwierzyć tak jak ty w to co sie stało. Aż w końcu powiedziała:
- Masz może jego autograf albo zrobiłaś sobie z nim zdjęcie na pamiątkę?
- Osz w mordę...- powiedziałaś pod nosem- Byłam tak tym wszystkim podniecona że o tym zapomniałam.
- No trudno bywa- powiedziała twoja mama- ale mówiłaś że mieszka gdzieś tu w okolicy więc może go jeszcze kiedyś spotkasz.
-Może miejmy taką nadzieję- powiedziałaś i poszłaś do łazienki wziąć prysznic.
Gdy się umyłaś włączyłaś laptopa po czym weszłaś na Twittera i Facebooka . Nie było tam nic oprócz twitta Liam'a:


"To było wspaniałe popołudnie. dobra kawa i rozmowa. Dziękuje @darcyb xoxo:)"


Od razu odpisałaś:


" Nie ma za co  @Real_Liam_Payne Ja też dziękuję xoxo :P <3"

Następnie włączyłaś film ale zanim to zrobiłaś poszłaś po to:



Oglądałaś film, skończył się on po północy . Wyłączyłaś laptopa i poszłaś spać




------------------------------------------------------------------------------------------------
No i jest 7 rozdział  Przepraszam ze tak długo  nie dodawałam ale po:
1 nie miałam czasu bo cały czas szkoła nauka szkoła nauka i jestem w 3 gim więc trzeba się uczyć
2 nie miałam weny
  jeszcze raz przepraszam :(:(:(

CZYTASZ = KOMENTUJESZ 

 7 kom= next :P
 Ten rozdział dedykuje tym ( idiotom ) którzy 2 ms temu codziennie pytali się kiedy 7 rozdział :P
 macie pytania to pytajcie : http://ask.fm/smileee69
 

2 komentarze: